Imate vlastiti biznis, a još nemate svoju web stranicu? Svjesni ste da je online prisutnost postala nužda, a ne luksuz? Želite web stranicu za svoju tvrtku, ali mislite da to mnogo košta? Web stranica služi za promociju Vaše kompanije, Vaših usluga ili proizvoda, a najvažnije, za privlačenje novih klijenata i povećanje zarade. Vaša web stranica je Vaš online izlog i Vaš medij. Zato web stranica nije trošak, nego investicija!
Kako će mi website pomoći?
Nije važno da li imate mali biznis ili veliku kompaniju, obrt ili holding. Važno je da će ljudi, u potrazi za informacijama o nekom proizvodu, ili usluzi, kontakt podacima ili lokaciji, prvo posegnuti za svojim laptopom ili pametnim telefonom i potražiti te informacije na internetu. Ako Vi niste tamo, otići će kod konkurencije. Kupovne navike ljudi su se promijenile: svi će, prije kupovine i konačne odluke gdje i po kojoj cijeni, prvo da “proguglaju” određeni proizvod ili uslugu, te kompaniju koja nudi ono što traže. Zato informacije o Vašem biznisu moraju biti prisutne na internetu. Ako Vas nema, gubite mnogo potencijalnih klijenata svaki dan. To je jedan od bitnih razloga zašto svaki ozbiljan biznis treba web stranicu.
Prodaja proizvoda i usluga
Najvažniji aspekt svakog poslovanja jeste profit, a svaki vlasnik malog ili velikog biznisa se trudi da tu dobit poveća. Web stranica je odličan kanal prodaje. Pri tom ne morate uložiti u skupi Web shop ( a i možete, višestruko se isplati, no o web shopu biće riječi drugi put), dovoljno je da imate profesionalnu, brzu i responsive web prezentaciju, putem koje ćete potencijalnim kupcima i korisnicima predstaviti svoj biznis i svoje proizvode i usluge. Dobra prezentacija Vašeg biznisa na internetu, sa detaljnim opisom, slikama i video zapisima može privući nove klijente. Pomoću web stranice Vaše poslovanje više nije ograničeno fizičkom lokacijom, ono se širi i van vašeg objekta i ureda, i van granica države.
Digitalni marketing nije skup
U usporedbi sa klasičnim marketinškim kanalima ( radio, televizija, bilbordi, štampanje brošura i sl) ulaganje u digitalni marketing finansijski je mnogo povoljnija opcija. Uz to, digitalni marketing Vam dozvoljava da ciljano prikazujete svoje proizvode i usluge onima osobama koji su zaista zainteresovane za njih, a ne svima. Na kraju, digitalni marketing je mjerljiv – na osnovu izvještaja i rezultata kreiraju se kampanje koje daju više i koje pomažu razvoju kompanije.
Izgradnja i kredibilitet brenda
Iz dosad rečenog, jasno je kako web stranica utiče na izgradnju brenda i na kredibilitet kompanije. Posebno ako je riječ o novom ili malom biznisu koji teži razvoju i rastu. No, i oni biznisi koji imaju izgrađen brend, uvijek moraju da brinu o njegovom očuvanju, održavanju i rastu. Bilo da gradite brend kompanije ili novog proizvoda, web stranica je nezaobilazan alat u tome.
S druge strane, važne informacije koje imate uvijek možete sa svojom publikom podijeliti na Web stranici i tako ih informisati o novom proizvodu ili super sniženju. Jer cilj Vam je da održite kvalitetnu komunikaciju sa svojim sadašnjim i budućim kupcima, zar ne? Na kraju, web stranica je kanal koji Vašim klijentima omogućava kontakt s Vama i izvan radnog vremena – 0/24. Nije li to sjajno! Osim što gradi povjerenje i odaje utisak profesionalnosti, prisutnost na internetu je nešto što se jednostavno mora implementirati u današnje poslovanje. I još ako je sve to uvezano i koordinirano sa Vašim poslovnim društvenim mrežama, uspjeh neće izostati.
Sad je pravo vrijeme!
Ukoliko ste svjesni važnosti web stranice za Vaš biznis, nemate nikakvog razloga odlagati taj plan za “sutra”. Javite nam se već danas, i recite nam šta trebate. Bilo da je to izrada nove web stranice, održavanje postojeće, digitalni marketing ili kreiranje sadržaja, mi možemo pomoći. Zato smo tu.